søndag den 26. februar 2012

Guitar

Fedtfedtfedt!


Idag er der besøgsdag på skolen, så jeg skal spille guitar i 4 timer! YEA!
Det er så min 12-strengede guitar :)

Men den skal jeg ikke spille på idag.

Jeg har skrevet en sang som jeg skulle bruge i en fremlæggelse, men lyden blev ikke speciel god, så jeg regner med at en dag tage i et ordentligt studie og spille den der, bar fordi jeg kan!
Men i kan da høre sangen her: If Only I Could Fly
Jeg har fået hjælp af en ven til at skrive den, og så er det min aller bedste veninde/psykiske tvilling der synger :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar