fredag den 24. februar 2012

First!! Weee...

Tjoo....

Nu er jeg ny herinde (;
min rumbo hjælper mig med at finde ud af det herinde, det går ikke så godt...


meen lidt om mig; jeg spiller guitar og kan godt lide at tage billeder. min drøm er at blive professionel guitarist (;



Ingen kommentarer:

Send en kommentar