Hvis ord svigter, taler musikken...
fredag den 24. februar 2012
First!! Weee...
Tjoo....
Nu er jeg ny herinde (;
min rumbo hjælper mig med at finde ud af det herinde, det går ikke så godt...
meen lidt om mig; jeg spiller guitar og kan godt lide at tage billeder. min drøm er at blive
professionel guitarist
(;
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Nyere opslag
Start
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar