lørdag den 25. februar 2012

on my way!

Såeh.. NU er jeg ved at finde ud af det herinde!.. tror jeg (;


Jeg fik Google chrome igår, for så kunne det være det var nemmere for min rumbo og hjælpe mig, og nu er jeg sej!


Jeg fortalte i forrige opslag at jeg godt kan lige at tage billeder, men det er sådan at jeg bedst kan lide at tage billeder af naturen og af dyr i naturen, fx. et af mine to hunde.
Min hund Kenzo

Men jeg tager også nogen gange billeder i et hjemmelavet studie min veninde kører, i er velkommen til at kigge. http://www.wix.com/astrid_sig/sighdesign





Jeg tager ikke kun billeder, jeg står også model, hvis der er en jeg tør lade bruge mit kamera (; 
Mig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar